Canagan
.//xiNK..\ 11l7im8
.//xiNK..\ 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
.//xiNK..\ 11l7im8
.//xiNK..\ 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistreren.//xiNK..\ 2ep0k1gInloggen

 

 .//xiNK..\

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ink

Ink


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Schorpioen (water)

.//xiNK..\ Empty
BerichtOnderwerp: .//xiNK..   .//xiNK..\ Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:20 pm

.//NAME, AGE, GENDER..

Je zag alleen maar zwart, maar je voelde wel een dorre ondergrond. Alsof je op steppe lag. De reden dat alles zo donker was, was omdat je je ogen dicht had. Je was aan het slapen, maar niet voor lang meer.
"Ewa," zei een stem die je opwekte uit je middagdutje. Verschrikt keek je op, wie sprak je zo maar aan? "Geschrokken?" een grijnzend gezicht kwam dichterbij. Je zag een paar bruine poten, maar al snel zette je je aandacht op het beest tegenover je. "Ik heet Ink." sprak het dier. Je merkte al gauw op dat het 'n Belbus was. Een mannelijke. Toen je dat eenmaal door had zette je je op je hoede. Er klonk licht gegniffel. "Je schrikt wel erg snel... Hoe heet je?" blafte Ink je toe. Je stond op uit je slapende positie. "Ik heet Gast," stelde je je voor, "en ik ben zo snel geschrokken omdat ik net lag te slapen." Irritatie kwam meteen in je op. "Nou nou, wat zijn we licht op onze teentjes getrapt vandaag. Hoe oud ben je?" vroeg hij spontaan. Dit had je dan nog nooit meegemaakt, dat iemand zo maar naar je leeftijd vroeg. "Ik ben zestien." sprak de Belbus toen al. Gelukkig wachtte hij je reactie niet af en hoefde je verder niks te zeggen. Hij droeg een tas waar een paar oordopjes uit kwamen. Luisterde die zo maar naar zijn muziek terwijl die aan het praatte was? Onbeleefd zeg. Blijkbaar had hij je blik gevolgd. "Rustig joh, hij staat uit." bromde hij al gauw naar je.

.//WH0 iS THiS GUY?..

Na ongeveer een uurtje praten besloten jullie om op te staan. Nou ja, Ink had dat besloten. Jij volgde hem maar. Terwijl jullie doorliepen sprak Ink over zichzelf en wat hij graag deed. Het was je al gauw opgevallen dat hij nogal egoïstisch was en het graag over zichzelf had. Je knikte maar een beetje, alsof je er graag naar luisterde. Na ongeveer een half uur gepraat en geloop kwamen jullie aan bij Tillhaelan. "Aah, Tillhaelan," zei de Belbus toen, "hier ben ik geboren, Gast, wist je dat?" Je schudde je hoofd. Van alle dingen waar die het over had gehad, was nog niks ter spraken gekomen over zijn verleden. Je had al zo'n gevoel dat het niet lang zou duren voordat hij daarover begon.
Jullie liepen de straten van Tillhaelan in terwijl jullie in enkele ramen van winkeltjes keken. "Ik weet nog dat ik hier met m'n ouwe heer zou lopen. Vikinio, is zijn naam. We kwamen hier een keer per week om wat lekkers te halen of iets dat ik verzamelde. Mijn moeder kwam enkel mee als ze niks beters te doen had, ze had het al druk genoeg rond het huis. Jup jup, onze kleine Assepoester." een lichte grinnik verliet zijn bek. Erg grappig vond je het niet, maar je was gewend van de Belbus dat ie erg kon lachen om zijn eigen grapjes. "Pryza, ze is een goeie moeder weet je. Ik heb geen tragisch verhaal, ik heb het altijd fijn gehad met mijn ouders. Ik woon natuurlijk nu nog bij ze, maar de band is wat verzwakt naar mate dat ik meer omging met m'n vrienden en m'n meisje van 't moment. Weet je, je kan niet gezien worden met van die leipe bejaarden om je heen." En zoals je al had gedacht klonk er weer gelach. Je liep er maar wat achteraan, niet geheel zeker van wat je moest denken. Je grinnikte maar beleefd mee.

.//ANYTHiNG ELSE?..

Na enkele minuten begon Ink over zijn hobbies. "Ik hou van tekenen en zingen of had ik je dat al verteld, Gast?" vroeg hij. Je schudde je hoofd, eigenlijk was het best gezellig. Je was er eerst niet geheel zeker van, maar hoe meer je met Ink praatte, hoe meer je eraan begon te wennen. "Ik draag altijd een kladblok en een etui bij me, voor het geval ik iets moois zie. En ik draag altijd een stem bij mij." Er klonk weer luid gelach, waarvan je niet wist wat je moest vinden. Je begon maar mee te lachen, maar zeker niet omdat het grappig was.
Je keek naar het kettinkje dat hij om zijn hals droeg. Het was een zwart vosje in de vorm van een voodoo pop. Het droeg een zwart wit sjaaltje. Zijn staart was een veter met een knoop erin. Het had een rood oog en rode nagels maar ook een wit kruis bij zijn oog. Al met al zag het er vreemd uit.
"Natuurlijk zit ik ook vaak achter de computer of m'n iPad. En anders wel achter mijn mobiel. Ik stuur ook graag water, maar of dat nou echt een hobby is. Meer een plicht denk ik." een kleine grijns verscheen rond zijn bek. "Ik ben een schorpioen van Horoscoop, Gast."

.//CAN i G0 ALREADY?!..

Het werd met de minuut later en je was zo ongeveer klaar om naar huis te gaan. Ink draaide zich om. "Het was leuk om met je te praten Gast." grijnsde hij. Je merkte aan zijn stem dat hij nog niet helemaal uitgepraat was. "Nou ja, ik praatte. Jij luisterde. Je bent niet erg spraakzaam." grijnsde hij toen vervolgens. Je knikte maar, in de hoop dat je eindelijk weer mocht slapen. Je was zo moe als wat en het rondzwerven met Ink had je niet echt goed gedaan. "Zeg, Gast..." klonk er toen. Je keek op. Ink was al deels weggelopen maar had zijn kop nog naar je toe gedraaid. "Mag ik je nummer misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
.//xiNK..\
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Vestri Fera-
Ga naar: