Canagan
De iets te weirde meid achter Quiron 11l7im8
De iets te weirde meid achter Quiron 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
De iets te weirde meid achter Quiron 11l7im8
De iets te weirde meid achter Quiron 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenDe iets te weirde meid achter Quiron 2ep0k1gInloggen

 

 De iets te weirde meid achter Quiron

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Quiron

Quiron


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Houten

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

De iets te weirde meid achter Quiron Empty
BerichtOnderwerp: De iets te weirde meid achter Quiron   De iets te weirde meid achter Quiron Icon_minitime1di dec 21, 2010 5:34 pm

Aangezien ik niks beters te doen heb, mijn broertje op dit uur voetbal kijkt terwijl hij maar 12 is ik allang op me bed moest begin ik met mijn staking door op te blijven Yay!

Goed ik ben super slecht in mezelf voor te stellen dus let niet op mijn vage gebrabbel :')

Zoals jullie al lazen heb ik een broertje van 12 wat jullie nog niet wisten was dat hij Laurens heet. Die dol op voetbal is en zijn favoriete club is degene die wint xD
Hij is 100% Zuid-Koreaan en 10% echte puber, dat hij soms een echte stuiterbal is en klierig is geeft een slechte combi Dead
Ik zelf ben dus een meid van 14 die in April 15 word, ik ben 100% Chinees en 9% komt erbij vanwege mijn opstandige, discussievoerende gedrag tegen mijn ouders (AA)
Voor de rest hebben we behoorlijk wat dieren gehad in huis..

3 dwerghamster, Boontje, Speedy, en Witneus. Jammer genoeg hadden ze niet lang te leven door een ziekte Sad
1 hond, Bobbie, die ging al snel dood door ouderdom en ik heb hem nooit gekend.
3 katten, Joepie (de oudste poes, een lapjeskat met zwart en wit) we moesten haar laten inslapen vanwege ouderdom T_T Misty (ik had haar vernoemd naar dat meisje uit pokemon xP) Ze had een mooie oranje vacht, mijn tante vond haar in het zwembad en ze was daar achtergelaten. Wij kregen haar maar helaas ging ze na een jaar dood vanwege een tumor in haar mond Durr? Ze was heel lief en speels dus dat was wel een klap. En nu hebben we Lotje.
Zij is 12 of 13 jaar oud, gekregen door een collega van mijn moeder die was overleden. Ze is een zwarte poes met wit en lange snorharen, gele ogen en een heel zacht vachtje. Ze is super lief en houd ervan om aangehaald te worden. Nadeel, soms bedelt ze en ze kan ongelooflijk hard mauwen wanneer ze haar zin niet krijgt xD Voor de rest is het een schat.
Een tig goudvissen..
Ik denk dat Lau zeker 3 vissen Blub heeft genoemd nadat ze alle drie op een vage manier om het leven zijn gekomen.
De langste vis die het ooit had vol gehouden was een jaar en opeens in de ochtend was hij uit zijn kom gesprongen O.o

Dat waren ongeveer alle dieren x)

Nu zie ik weer dat ik ben vergeten mijn eigen naam te vertellen.
Nou ik heet Elianne, afgekort: E, Eli, Elia
Mijn docenten weten het maar niet te onthouden want het word: Eline Elaine, Eliane Durr?
Ik zit nu in de 3de op de Havo op het Oosterlicht nieuwegein.
Ik moet een half uur fietsen, soms langer, om daar te komen T_T

Ik sport elke week hoeveel weet ik niet..
1x per week tafeltennis
1x per week Softbal
Soms ga ik vaker naar tafeltennis of hebben we een extra training bij Softbal.

Ik speel muziek, ik kan een beetje keyboard :') En ik heb een saxofoon waar ik op kan spelen ^^
Qua muziek stijlen hou ik van alles. Meestal heb ik ook niet echt een vast aantal favo liedjes of bands.
Toch vind ik Disney soms helemaal geweldig Je mag me nu kinderachtig vinden :'D en ik heb repect voor Mozart 8D
Als iemand een 3 uur durend stuk kan compenseren en dan nog zo ingewikkeld dat het lijkt dat je wel 4 handen nodig hebt heb je mijn respect al x) En dan nog te bedenken dat het een heel hyperactief en snel deuntje heeft waarvan je zelf ook hyper word Yay!
Ik luister vaak naar Q-Music en 3Fm en soms is er een band die ik een tijdje volg.

Voor de rest teken ik af en toe al ik genoeg inspi heb voor een originele tekening. Jammer genoeg heb ik soms maar weinig tijd hiervoor. Zeker om te bedenken dat ik ook nog schrijf en post in de RPG's..
Later word ik schrijfster en daarvoor ben ik al aan het oefenen :3
Ik schrijf vooral Sc, Fantasy en heel soms Real maar dat vind ik moeilijker om de een of andere vage manier xD
Voor de rest RPG ik nog geen jaar maar ik ben er helemaal weg van.

Ik zit op:

Ws - Inderdaad overbevolkt maar ik kan het uithouden aangezien dit mijn eerste RPG was. Ik ben daar Pacey en Temptation. Natuurlijk wel meer maar die liggen te verstoffen (AA)

DW - Shakey, Aiwendil en Yuka. Waar ik sinds kort Newbie Helper ben geworden en ik hou van draakjes <3

WC - Warrior Cats dus, een super leuke RPG waar ik Shadekit en Alec ben ^^

En nu hier :3

Ik hou van:

- Chocola I love you
- Drop
- Noedels 8D
- Anime
- Sneeuw
- Zon
- Zwemmen
- Mijn vriendinnen (AA)
- lezen study

Ik haat:

- School, al heb ik de lessen nodig om aan het tekenen te komen ()=D
- Pure chocola
- Nep chocola
- Kindjes die denken dat ze me mogen uitschelden
- Docenten inclusief hun huiswerk

Nu stop ik want ik ben moe T_T
Mocht ik wat vergeten zijn vraag het gerust :3

Truste! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fuocorose.deviantart.com/
Ink

Ink


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Schorpioen (water)

De iets te weirde meid achter Quiron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De iets te weirde meid achter Quiron   De iets te weirde meid achter Quiron Icon_minitime1wo dec 22, 2010 2:31 am

Dat is een hele lange uitleg. Ik ken een Laurens. Die 12 is. Maar.. Maar.. Dat is niet jouw kleine broertje Laughing
Die Blub-Vissen hebben gewoon massa zelfmoord gepleegd geloof ik :'D

Elianne schreef:
ik heb repect voor Mozart 8D

Ik heb repect voor Beethoven 8D

Ik schrijf nu ook een beetje, maar alleen maar Real. Ik kan geen Sci-fi of Fantasy. Dus echt wel respect daarvoor. Vind het moeilijk hier te Roleplayen omdat het allemaal zo Fantasy is.. xD


Nou ja, welkom Elianne! Yay!

xxAbigaill
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : helmond

Vestri Fera
Geslacht: Man (reu)
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

De iets te weirde meid achter Quiron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De iets te weirde meid achter Quiron   De iets te weirde meid achter Quiron Icon_minitime1wo dec 22, 2010 9:17 am

Heeys, leuk dat je hier ook komt Elianne.

Ik zit ook op DW en Ws.

Op DW ben ik Rake en Kliennie.
Op Ws ben ik voornamelijke Littlefang.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kapono
Leader of Jubatus ♂
Kapono


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 21-12-10

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)

De iets te weirde meid achter Quiron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De iets te weirde meid achter Quiron   De iets te weirde meid achter Quiron Icon_minitime1wo dec 22, 2010 9:26 am

Ook al van Ws? Gezellig! =] *leest eens goed* Jij bent Pacey? =D

Mij ken je dan ook van Ws Wink Ik ben Lydda, Imbolc, Aatto, Bingo en de hele reutemeteut die ik je nu niet allemaal ga vertellen xD
Ik was degene die mensen dwong mijn verhaal te lezen Wink

Dan ga ik er maar van uit dat je het hier wel leuk zal vinden =3

Kuss Erin
Terug naar boven Ga naar beneden
Quiron

Quiron


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Houten

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

De iets te weirde meid achter Quiron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De iets te weirde meid achter Quiron   De iets te weirde meid achter Quiron Icon_minitime1wo dec 22, 2010 9:40 am

Mijn fantasie is groter dan mijn zicht op de werkelijkheid Abigaill x) Ik weet precies wat ik voor me moet zien, alleen moet ik het dan in de juiste woorden zetten en dat is soms wat moeilijker :3
Beethoven is ook vet ^^

Hee Vincent 8D
Ik wist wel dat jij Rake en kliennie was Yay!
Laat me raden, setje van Quinty?

Jups ik ben Pacey, dus ook Thorlof jouw schattige zoontje x)
Ow jaar het innerlijke dier :3 Dat herinner ik me nog xD

En of ik het leuk ga vinden ik heb hier super veel inspi *Excited!*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fuocorose.deviantart.com/
Niko

Niko


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : helmond

Vestri Fera
Geslacht: Man (reu)
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

De iets te weirde meid achter Quiron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De iets te weirde meid achter Quiron   De iets te weirde meid achter Quiron Icon_minitime1do dec 23, 2010 7:07 am

Lol, ja ik ook al van Ws Smile

Setje had ik dacht van Marit, ben er wel blij mee Smile

Wist niet dat je ook DW deed totdat ik bij Yuka had gepost en, vroeg waar je dat set vandaan had. *Excited!*

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De iets te weirde meid achter Quiron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De iets te weirde meid achter Quiron   De iets te weirde meid achter Quiron Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De iets te weirde meid achter Quiron
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Quiron

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Real Life-
Ga naar: