Canagan
Elodie. 11l7im8
Elodie. 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Elodie. 11l7im8
Elodie. 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenElodie. 2ep0k1gInloggen

 

 Elodie.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elodie

Elodie


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-12-10

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk
Herkomst: Mars
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Kreeft (water)

Elodie. Empty
BerichtOnderwerp: Elodie.   Elodie. Icon_minitime1do dec 09, 2010 9:20 am

Elodie

Bajumbo moi noi noi jecker Dabatto bunkergait jun jun


Naam: Elodie Pizarro González
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouwelijk
Kleur: Fel groen
Kleur ogen: Rood
Grootte: Zo'n zes centimer.
Soort: Anura

Karakter:
Elodie is meestal erg druk en vrolijk waarmee ze iedereen aansteekt. Ze is aardig, vriendelijk en graag behulpzaam. [als ze er de fut voor heeft]. Verder een grootte babbel waaronder vele opmerkingen die er ondoordacht uitkomen. Maar ondanks haar vriendelijkheid en haar drukke debielheid is ze niet helemaal honderd procent hierboven *tikt tegen voorhoofd*. Elodie is er heilig van overtuigd dat ze van mars afkomstig is en dat ze met een missie hierheen gestuurd is: namelijk de bevolking hier te helpen met hun zoektocht. Haar lichaam, deze is van een kikker, is niet haar werkelijke lichaam. Maar ze had deze nodig om met de aarde verbonden te kunnen zijn. Verder hoort ze stemmen in haar hoofd, maar weet honderd procent zeker dat deze stemmen afkomstig zijn van haar werkelijke thuis: mars. Dit bij elkaar opgesteld is ze dus niet helemaal lekker en kan met de vreemdste verhalen aan komen die je hebt gehoord. Maar als je hier door heen kijkt, wat beter luistert, is het een schat van een meid.
Behalve in de ochtend.
Dit is de periode van de dag dat je haar niet wil meemaken. Chagrijnig, kribbig, kortaf, lui, slaperig. Ze kan ook zo haar periodes over dag hebben dat je denkt, zat ik nu maar te schijten op de wc zodat ik dit zou missen, maar dit komt een stuk minder vaak voor.
Verder is ze nogal gauw geneigd om het volgende te doen:
Geïrriteerd raken, feller worden.
Tegen partij wordt ook feller
Vervolgens "RUSTIG!"
Tegenpartij wilt iets zeggen
"JAHA, RUSTIG!"
erg irritant dus.
Verder is ze heel lief hoor =]

Geschiedenis:
Elodie: "Vroeger leefde ik op mars. Onze bevolking bestaat hier uit één soort en de geslachten zijn niet helemaal duidelijk. Onze voorplanting is dan ook geheel anders dan hier en niet uit te leggen. Jullie beschikken hier te weinig zintuigen voor willen jullie het begrijpen. Ik denk dat jullie het meest in de richting van Zumba moeten denken, want hierbij wordt ik zelf persoonlijk het meest sensueel geprikkeld. Maar verder was ik hier hoog opgeleid geheim agent. Onze planeet houdt jullie planeet in de gaten - nog vele andere ook - maar zag dat het hier mis ging. Dus vandaar hebben ze één uit hun hóógste rangen naar aarde gestuurd om te helpen. En tjah, hier ben ik dus."
Werkelijke geschiedenis: Vroeger als klein kikkermeisje leefde Elodie in een grote vijver ergens in Osghobere. Maar na een grote storm was ze haar vijvertje uit geslingerd en weg gerold van de rest. Terwijl ze weggeslingerd was, was ze met een reusachtige klap tegen een steen aangekomen precies op haar koppie. Een zware hersenschudding met ook hersenbeschadiging. Sindsdien is het nooit meer helemaal goedgekomen.


Laatst aangepast door Elodie op do dec 09, 2010 9:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elodie.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Vestri Fera-
Ga naar: