Canagan
Mischien leuk idee? 11l7im8
Mischien leuk idee? 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Mischien leuk idee? 11l7im8
Mischien leuk idee? 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenMischien leuk idee? 2ep0k1gInloggen

 

 Mischien leuk idee?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Niko

Niko


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : helmond

Vestri Fera
Geslacht: Man (reu)
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 3:12 pm

Heeys allemaal Smile

door deze topice ben ik even gaan denken Gewilde nieuwe soorten van de fera

Mischien dat het leuk is om nog wat dieren er bij te doen

ik zat nog te denken aan een paar vogel soorten voorbeeld: 1 roofvogel en een gewone vogel ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelia

Evelia


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn.

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk/♀
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Kreeft (water)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 3:16 pm

Uilen! 8D
Toen ik de lijst met dieren zag miste ik idd ook vogelsoorten, en als uilenfan was dat het eerste waar ik aan dacht xD
Maarja, ik dacht; ik ben ook vossen en wolven fan, dus maak ik eerst daar wel een accountje van. Zie wel of uilen er ooit komen.

Maarja, uilen zijn weer zo uitgebreid. Dan kan je beter één uilensoort nemen, maar dat is weer zo saai x'D
Dan zou een andere roofvogel beter zijn :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahaiadar
Leader of Leo ♂
Sahaiadar


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 31

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 3:25 pm

Roept u het maar hoor, ik zoek de Latijnse benaming op en ben bereid het toe te voegen als het gewild is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://canagan.actieforum.com
Niko

Niko


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : helmond

Vestri Fera
Geslacht: Man (reu)
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 3:44 pm

mmm dan nemen we toch 2 uilen soorten de oehoe en de sneeuwuil die zijn vogels mij wel bij de meeste bekend

en mischien dan nog een andere roofvogel voor de mensen die niet zo gek zijn op uilen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelia

Evelia


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn.

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk/♀
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Kreeft (water)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 3:54 pm

Het probleem met uilen is dat alle soorten wel iets hebben wat ze leuk en speciaal maken >3< Sneeuwuil en Oehoe zijn dan wel bekend, maar zijn die ook de leuksten? Ik vind de Spotted Owl (even geen zin om NL naam op te zoeken xD), de Burrowing Owl (same) en de kerkuil namelijk ook leuke uilensoorten.
Bovendien zijn er ook verschillende wolven en vossen soorten. Oke, die verschillen dan misschien wat minder enzo, maar.. Nouja, mijn punt lijkt me duidelijk.

& tja, er zijn dan idd ook mensen die uilen niet zo leuk vinden, maar wel een vogelachtige willen bespelen. Dan zou je inderdaad een andere vogelsoort er bij uit moeten kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahaiadar
Leader of Leo ♂
Sahaiadar


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 31

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 4:00 pm

Voor de mensen die graag een roofvogelsoort in de RPG beschikbaar willen hebben, kunnen misschien een poll openen met de gewenste soorten? :3

En ik zal de uilensoort aanmaken, en die gaat dan over allerlei soorten uilen =3
Net zoals bij de Ursus; je kunt er een bruine beer bij aanmaken, maar een ijsbeer is bijvoorbeeld ook toegestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://canagan.actieforum.com
Niko

Niko


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : helmond

Vestri Fera
Geslacht: Man (reu)
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 4:02 pm

ja oke Smile
Dat klopt mischien dat het handiger is om gewoon in het latijnse uil neer te zetten. Ik bedoel anders kan je duidelijk wel alle uilensoorten gaan neer zetten. Het is en blijft een RPG dus je kon zelf toch ook wel een beetje bepalen wat voor soort uil je bent, dus mischein is het slimmer om het in zijn geheel te houden. Wat als Sahaiadar, dalijk ook nog alle wolven en vossen soorten er nog apart bij moet voegen is hij dalijk de hele tijd bezig. Smile

ik ben wel voor de uil en dan nog de valk er bij die vind ik zelf weer wat cooler dan de uil Razz

NVM deze post sahaiadar was me voor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahaiadar
Leader of Leo ♂
Sahaiadar


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 31

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 4:09 pm

xD
Mijn excuses!

Humm, misschien kan ik voor roofvogels een aparte 'soort' om het zo maar te zeggen aanmaken, en dan voor de kleinere vogels (zangvogels et cetera) ook een soort. Of zou het beter zijn om gewoon voor ieder aangevraagd dier een soort aan te maken, net zoals voor bijvoorbeeld de wolven en vossen? Anders zouden die ook bij elkaar horen in één soort als iemand me nog kan volgen. Poep ik weet niet wat beter is =x

Grin y'know what..
Ik maak gewoon de groep van de uil vast aan en als er nog een specifieke aanvraag wordt gedaan in de trant van roofvogels, dan zien we wel weer verder :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://canagan.actieforum.com
Niko

Niko


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : helmond

Vestri Fera
Geslacht: Man (reu)
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Vissen (water)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 4:28 pm

Smile geeft niet ik volg je half maar is goed zo hoor Smile

dus dan zou je gewoon de lupus en de vulpes weghalen . En dan gewoon vervangen door de hoofdgroe, Canidae als ik het goed begrijp Smile Zo je ook kunnen doen maar de manier waarop je de soorten nou heb uitgelegd en heb verdeeld vind ik wel leuk en goed, dus voor mij hoeft dat niet hoor.

Mischein dat je dat wel beter bij zangvogels en de roofvogels kan doen, wat onder vogels vallen heel veel soorten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahaiadar
Leader of Leo ♂
Sahaiadar


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 31

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1do dec 09, 2010 4:38 pm

Ja, dat klopt :3
Heb je helemaal gelijk in.
Uilen vallen dan wel onder de roofvogels, maar als ik dan een soort voor roofvogels en één voor zangvogels bijvoorbeeld apart zou aanmaken.. humm.. dan zou ik de uil niet passend vinden tussen buizerds, adelaars, valken, noem maar op :3
Ze horen natuurlijk wel bij de roofvogels, maar qua uiterlijk vind ik ze er een beetje buitenvallen. Net zoals vossen en wolven, daar heb ik ook twee aparte soorten voor aangemaakt. Dus ik zat te denken om de soort voor enkel uilen, en dan waaruit je uit alle uilsoorten mag en kan kiezen - want die tak is nogal groot - dan apart te houden van een soort die over de andere roofvogels gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://canagan.actieforum.com
Evelia

Evelia


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn.

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk/♀
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Kreeft (water)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1vr dec 10, 2010 7:21 am

Uilen verschillen niet alleen qua uiterlijk van andere roofvogels. :3 Maar, daar gaat het hier niet om xD

Ik heb niet echt nog een duit die ik in het zakje kan doen. Wel ben ik er voor dat uilen apart moeten blijven. Zangvogels en roofvogels zijn ook heel verschillend en zouden dan eigenlijk ook apart moeten, ja. Maar is er wel vraag naar zangvogels?
Natuurlijk is het leuk om die te spelen of te weten dat het kan, maar als er geen vraag naar is is het een beetje zinloos en dan doe je al het werk voor niks..

Nouja, ik ga je niet tegenhouden. het haalt de site iig niet omlaag, dus doe wat je niet laten kan 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahaiadar
Leader of Leo ♂
Sahaiadar


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 31

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)

Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1vr dec 10, 2010 2:13 pm

Neenee, ik zit ook meer in de trant van 'als' er vraag naar bijvoorbeeld een zangvogeltje is :3
En of ik die dan ook weer apart zou houden van roofvogels, of de soort van zangvogels iets uitbreiden et cetera omdat je onder de vogels ook nog steltlopers, pinguïns enzovoorts hebt. Dat er dan een groep voor uilen is, een groep voor roofvogels en een groep voor de overige vogelsoorten om het zo maar te zeggen. Maar dat zien we allemaal nog wel :3
Komt wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://canagan.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mischien leuk idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mischien leuk idee?   Mischien leuk idee? Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mischien leuk idee?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Zakelijk :: Ideeën-
Ga naar: