Canagan
Innerlijk dier 11l7im8
Innerlijk dier 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Innerlijk dier 11l7im8
Innerlijk dier 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInnerlijk dier 2ep0k1gInloggen

 

 Innerlijk dier

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Blyth

Blyth


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn.

Vestri Fera
Geslacht: Reu
Herkomst: Dúnnach
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Tweelingen (lucht)

Innerlijk dier Empty
BerichtOnderwerp: Innerlijk dier   Innerlijk dier Icon_minitime1di dec 21, 2010 8:31 am

Ik ben hiermee begonnen in de zomervakantie, en ik werk er soms aan verder. Het 1e hoofdstuk post ik deels, omdat die nog niet af is. De proloog is wel af, en die staat aan het begin Wink

Proloog
Ergens heel ver weg van de bewoonde wereld, midden in het Amazonegebied ligt een klein dorpje met lemen huizen en scharrelende kippen tussen de hutten door. De mensen daar hebben de natuur lief en wat ze eten of gebruiken, geven ze de tijd weer terug te komen. In harmonie met de natuur. Ze zijn erg slim en zouden zonder teveel moeite waterleidingen kunnen aanleggen of apparaten bouwen, maar ze begrijpen wat voor impact dat heeft op de natuur. Dus blijven ze sober leven, en zijn heel gelukkig. Het is het dorp waar ik geboren ben.
Maar er is iets speciaals aan deze mensen, iets wat voor anderen misschien onmogelijk lijkt. Deze mensen hebben de gave om in dieren te veranderen. Ik hoor je denken, dat kan toch nooit? Dat komt omdat hoeveel je ook van de natuur houdt, je altijd meer verwoest dan er opgebouwd wordt. Moeder Natuur is slim en geeft haar speciale gaven niet aan jan en alleman. Ons dorp was uitverkoren omdat wij zo in harmonie leven met haar. We aanbidden haar en vragen haar om hulp als we dat nodig hebben. Als de grond droog was kwam er altijd snel regen. Als de rivier hoog stond scheen de zon extra fel om het te laten verdwijnen. De roofdieren lieten ons met rust, we konden met de dieren communiceren.
Ik ben het levende voorbeeld dat je van de natuur kan houden als een vriendin, een bondgenote. Daarom zal ik je het verhaal vertellen over mijn leven, en dat van mijn beste vriendin. We werden rond dezelfde tijd geboren en zijn altijd samen gebleven, waardoor iedereen ons altijd ‘de tweeling’ ging noemen. Wij hebben de gave ook, maar niemand mag zien hoe wij transformeren. Als een gewoon mens het ziet verliezen wij de gave. Maar goed, mijn verhaal.

Hoofdstuk 1:

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Het verhaal is gebaseerd op iets wat ik en een vriendin altijd speelden (ze is hier Evelia).
Kuss, Erin
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 23-12-10
Leeftijd : 27

Vestri Fera
Geslacht: Moervos [Vrouwelijk]
Herkomst: Osghobere
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Ram (vuur)

Innerlijk dier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk dier   Innerlijk dier Icon_minitime1za jan 01, 2011 2:26 pm

Wow..! *Excited!*

Ik vind het echt leuk geschreven, mijn complimenten daarvoor, alleen op twee punten wist ik even niet over welk meisje het toen ging. Dat vond ik onduidelijk maar waarschijnlijk ligt het aan mij x]. En ik heb geen tips. ;3

Heb je nog meer van dat verhaal? Je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder

Thunder


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 08-01-11

Vestri Fera
Geslacht: vrouwelijk
Herkomst: Uit een ;land dat niemand kent.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Steenbok (aarde)

Innerlijk dier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk dier   Innerlijk dier Icon_minitime1za jan 08, 2011 3:29 am

Ken dit verhaal. Jij zit Op WS.!!!!. Maar mooi verhaal hoor study Great
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Innerlijk dier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk dier   Innerlijk dier Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Innerlijk dier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Sancta Serena :: Literatuur-
Ga naar: