Wie verdient de administrator-rang volgens jou het meest?
Askari
33%
[ 2 ]
Retak
0%
[ 0 ]
Kapono
67%
[ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 6
Auteur
Bericht
Sahaiadar Leader of Leo ♂
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 19-11-10 Leeftijd : 31
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Belangrijke mededeling za jan 08, 2011 2:29 pm
Mensen, aangezien ik een tijd niet online kon komen omdat er iets mis is gegaan wat bereft mijn wachtwoord en het spoedig ook druk krijg heb ik een besluit genomen.
Ik vrees dat ik niet geknipt ben voor de rol als admin, dat ik moeite ga krijgen het hier te onderhouden en stuff. Ziet u, het is leutig om het in elkaar te zetten, maar de goesting ebt weg als het eenmaal open is. Althans, in mijn geval. De site hierom sluiten is zonde, ik merk dat er nog wel mensen zijn die het hele idee wel tof enzo vinden. Daarom heb ik besloten de site over te laten nemen door iemand anders, iemand die het wel lopende kan houden. Yap, dat is misschien snel, maar het zou ook zonde zijn als de site waarin zoveel tijd en moeite is gestopt zou uitsterven, no?
Het enige probleem is dat ik niet weet wat het beste is om dat aan te pakken. Ik denk door middel van stemmen.
Laatst aangepast door Sahaiadar op di jan 25, 2011 4:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Thunder
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 08-01-11
Vestri Fera Geslacht: vrouwelijk Herkomst: Uit een ;land dat niemand kent. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Steenbok (aarde)
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling zo jan 09, 2011 7:24 am
Jammer voor je. ben benieuwt wie de nieuwe leider word. Al wil ik dolgraag.
Askari
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 23-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos onder de brug in Nw-Adam.
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling zo jan 09, 2011 11:42 am
Jammer dat je weggaat D= ^.^ Toch vind het goed dat je de site niet helemaal sluit :3 Ik vind het een leuk idee, en het moet zeker voortgezet worden =D
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling di jan 18, 2011 8:23 am
Erg jammer vind ik dit, vond het een leuk en goed idee en je had er een mooie rpg site van gemaakt. Je had er duidelijk tijd en moeite in gestoken.
Ben benieuwd wie de site gaat voorzetten.
Kapono Leader of Jubatus ♂
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 21-12-10
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling wo jan 19, 2011 2:03 am
Ik vind in ieder geval dát hij doorgezet moet worden. Het idee is origineel, er zit veel tijd in en dat is te zien en hij zou grandioos actief moeten worden!
Ik ga ervan uit dat je een wijze beslissing maakt over wie Canagan overneemt
Askari
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 23-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos onder de brug in Nw-Adam.
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling za jan 22, 2011 7:21 am
Wordt er überhaupt wel overlegd wie de site gaat overnemen?
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling za jan 22, 2011 7:12 pm
Excuses voor mijn absurd lange afwezigheid. Ik denk niet dat Havalaña de admin-taak op haar wil nemen. Maar het zit 'm juist in het feit dat ik niet weet wie ik de site kan toevertrouwen. Hier zitten mensen tussen de leden die het graag willen voortzetten en dergelijke. Dat vind ik plezant om te zien, dat soort mensen hebben het in zich om de site op te pakken en voort te zetten daar waar ik het heb laten vallen.
Jullie mogen ieders twee personen hier op de site noemen waarvan je zelf denkt dat ze volwaardig genoeg zijn om de site over te nemen. Dan plaats ik een poll in de eerste post van dit topic met die personen als stemkeuzes. Ik denk dat het zo het beste is. Het is dan nog niet zeker of degene waar het meest op gestemd wordt ook daadwerkelijk direct de nieuwe admin zal worden, ik zal het dan allereerst nakijken.
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling zo jan 23, 2011 8:23 am
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling wo jan 26, 2011 8:56 am
Erg jammer, maar het is toch wel leuk dat de site doorgezet gaat worden aangezien het gewoon zonde is om al het werk en alle tijd die erin is gestoken 'weg te gooien'.
Ik denk/vind dat Askari de Admin-rang op zich mag nemen als zij dat zou willen, Kapono vind ik denk ik ook wel een goede keuze. c:
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling wo jan 26, 2011 11:39 am
@Serena, dank je =D
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden om Canagan over te nemen. Maar ik wacht eerst de stemming wel af =3
Serena
Aantal berichten : 53 Registratiedatum : 23-12-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling ma jan 31, 2011 9:24 am
Ik zie het.
Misschien is het een idee om het tweede persoon met de meeste stemmen moderator of iets te laten worden, want als ik het goed begrepen doet Havaña ook afstand van het moderatorschap? :]
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling di feb 01, 2011 3:24 pm
Excuses ik zit midden in een toetsweek dus ik heb het de afgelopen dagen nogal druk gehad ;x
Maar ik vind je bovenstaande idee wel goed, Serena Kapono staat bovenaan, dan kan Askari tot moderator worden gemaakt. Als deze mensen dat überhaupt nog wel willen?
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling wo feb 02, 2011 9:42 am
Kapono/Blyth, mijn stem heb je. x3
-
Even een vraagje; blijft Sahaiadar leider van de leeuwen of niet? Sorry, ik weet dat het niks met het topic te maken heeft maar ik wist niet waar het anders moest. ;p
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling do feb 03, 2011 2:20 pm
Neuhh dat mag je gewoon hier stellen hurr Dat laat ik aan Kapono over, maar aangezien ik al niet actief genoeg kan zijn als admin kun je het beter aan iemand anders die er geïnteresseerd in is weggeven. Anders krijg je straks te kampen met een hoop inactieve rangen.
Humm ik heb Kapono bij de admins toegevoegd en Askari tot modje gemaakt. Ik weet niet of alles nu ook werkt wat jullie nieuwe rang betreft. Of je in het beheerderspaneel kan duiken en dergelijke ;x Anders moet je het even nagaan.
Nou se mocht het wel allemaal gewoon werken dan wens ik Kapono veel succes toe, evenals Askari. En gefeliciteerd ofcourse! Dingen mogen veranderd worden, verander het zoals je wilt en stuff. En ook al zal de site dan niet meer langer van mij zijn, ik kom zo nu en dan eens even langs om te kijken hoe het loopt enzo. Vast wel beter dan ik kan doen. :'D Excuses dat het een tijd geduurd heeft voor de definitieve beslissingen en stuff! Mensen in smacht laten wachten was niet mijn bedoeling ;x
Serena
Aantal berichten : 53 Registratiedatum : 23-12-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Belangrijke mededeling vr feb 04, 2011 9:11 am
*komt topic binnen geslopen*
Erin & Demi, jullie verdienen het. Ik vertrouw er wel op dat jullie je rangen niet misbruiken. Ik ben blij dat ik geen admin of modje ben geworden, want ik ben ten eerste te inactief, ten tweede zou het best kunnen dat ik mijn macht ga gebruiken en ten derde verdien ik het gewoon niet.