Canagan
Gezocht – Bandleden! 11l7im8
Gezocht – Bandleden! 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Gezocht – Bandleden! 11l7im8
Gezocht – Bandleden! 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenGezocht – Bandleden! 2ep0k1gInloggen

 

 Gezocht – Bandleden!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evelia

Evelia


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn.

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk/♀
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Kreeft (water)

Gezocht – Bandleden! Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht – Bandleden!   Gezocht – Bandleden! Icon_minitime1vr feb 04, 2011 9:37 am

Verhaal;
Zoals gewoonlijk trekt Evelia weer ergens heen om inspiratie op te doen. De Vulpes neemt haar gitaar mee en gaat zachtjes wat zitten tokkelen en zacht zingen. Een aantal andere Fera merken haar op en komen geboeid naar haar toe. Na een tijdje kletsen blijkt het dat de Fera het allemaal goed met elkaar kunnen vinden en besluiten ze een band op te richten. Natuurlijk met alles wat daar bij hoort; optredens, oefensessies, roem.. Lukt het deze dieren om bij elkaar te blijven en de top te bereiken?

Informatie;
De band zal uit 3 of vier leden bestaan. Het ligt aan het aantal aanmeldingen. De dieren moeten allemaal een ander instrument kunnen bespelen. Eventueel kunnen ze het natuurlijk nog leren. Het zou fijn zijn als deze dieren tussen de 17 en 25 jaar oud zijn.

Eisen;
– Goed ABN. Het is heel vervelend als een post niet te begrijpen is door de vele taalfouten.
– Fera tussen de 17 en 25 jaar oud.
– Nieuw account of al bestaand account maakt niet uit.
– Neutraal of goed, het liefst.
– De Fera moet een instrument kunnen bespelen of het snel kunnen leren!
– Beheersing van Engels of Frans.

Deelnemers;
Evelia (Zang/gitaar)
?
?
?

Heb je interesse, gewoon posten. Als er na een week nog niemand heeft gereageerd heb ik pech en gaat het hele idee niet door. Ook zou het fijn zijn als je even de persoonlijkheid van je Fera doorgeeft.

Meer info nodig? Geen zorgen. Vraag gewoon; ik ben bereid antwoord te geven. :3

Xx Doos.

Ik zet dit bij accountmarkt omdat er niet echt een verhaallijn aan vast zit, maar ik wel accounts nodig heb.. Tee-hee.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht – Bandleden!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Partner om mee te reizen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Overig :: Accountmarkt-
Ga naar: