Canagan
Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato 11l7im8
Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato 11l7im8
Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenDat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato 2ep0k1gInloggen

 

 Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kato

Kato


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-02-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Vestri Fera
Geslacht: Man
Herkomst: Dúnnach -> Ursus Woud
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Ram (vuur)

Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Empty
BerichtOnderwerp: Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato   Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Icon_minitime1ma feb 28, 2011 11:47 am

Haai,
ik ben het ding-achtige-wezen-dinges achter Kato. (aa)
Oftewel: Ymke.
Ik ben 14 jaar oud en zat eigenlijk vooral op Ws tot dat Demi mij hier naar toe stuurde Laughing
Dus had ik hiero maar ook een accountje aan gemaakt en het bevalt me prima hier.
Al mogen er wel wat meer leden komen anders kan het zo snel dood gaan Neutral
Maar verder over het dinge-achtige-wezen-dinges.
Ik ben dol op schrijven, dus ik ben ook ontzettend blij dat rpg bestaat al vind ik het soms jammer dat ik daar pas één jaar achter ben.
Verder teken ik ook wel eens, op papier ziet het er aardig uit maar het is waardeloos op een beeldscherm.

Ik heb één hondje, Belle en zij is een kwart Jackrussel. Haar moeder was een halve en haar vader onbekend, maar die laatste was alles behalve een jack russel. Het resultaat: een scheef hondje met té grote oren op zijn kop maar wel super cute I love you I love you I love you
Ook hebben we nog een konijn rond lopen al valt die steeds om... En dan kan hij niet meer overeind komen. Ook heeft hij een tennisbal van een tumor in zijn nek maar daar heeft hij niet zoveel last van. Owja, zijn naam is Pluisje.
Er scharrelen ook twee kippen in de tuin met de namen Klaartje en Kiki. Die beesten zijn best wel geniaal want ze weigeren te geloven dat ze niet kunnen vliegen. Daarom zie je ze heel vaak heel hard rennen, twee meter de lucht in fladderen en vervolgens neerstorten.
En ik heb zelf nog drie super schattige gerbils, Baloe, Scrat en mijn favouriete: Gibie. Die verveelt zich altijd in het hok dus als ik het deurtje open zet klimt hij er altijd uit, valt op de grond en verkend mijn kamer.


Dat was het wel zo'n beetje, vragen? Stel ze gerust xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kapono
Leader of Jubatus ♂
Kapono


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 21-12-10

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)

Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato   Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Icon_minitime1wo maa 02, 2011 11:17 am

Hey Ymke =3

Gezellig dat je ook op Canagan gekomen bent =D Je kent me wel van Ws, daar ben ik Lydda en die hele reeks xD
Verder ben ik hier *een tijdje geleden gebombardeerd tot* admin, dus als je vragen hebt kan je mij altijd vragen stellen.

Mocht je trouwens mensen weten die Canagan leuk zouden vinden, sleep ze vooral hierheen >=D Ik hoop dat je het hier leuk hebt.

Kuss Erin
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-02-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Vestri Fera
Geslacht: Man
Herkomst: Dúnnach -> Ursus Woud
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Ram (vuur)

Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato   Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Icon_minitime1wo maa 02, 2011 11:44 am

Ik probeer het maar geen van mijn vrienden rpg'en ik kreeg ze ook al niet op Ws...

Maar dit is best leuk, ik zou nog meer mensen vragen (aa)

Als jij die foto zelf hebt gemaakt weet ik wie jij bent, Ben namelijk die gene die vrog naar foto's van dat wolvenpark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato   Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» » Kato «

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Real Life-
Ga naar: