Onderwerp: Re: 't Babbel'topic wo dec 08, 2010 2:52 am
Vukatør Vilkas schreef:
ik ben weer zo stom dat ik dat niet kan... *slaat met laptop tegen hoofd*
Waarom denk je dat de mijne zo mooi is? Ik heb hem niet zelf gemaakt ;D Een vriendin heeft hem voor me gemaakt =3 Ik heb hem op een andere rpg in een setjes-shopje aangevraagd, en dit was het resultaat
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic do dec 09, 2010 8:23 am
Ik heb met Sanzi ook een groep aangevraagd. Ik heb er erg m'n best voor gedaan dus ik hoop echt dat ie word geaccepteerd =D Ik deed er een uur over om dat ding te maken O.o ='D
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic do dec 09, 2010 8:36 am
Nifka schreef:
Ik heb met Sanzi ook een groep aangevraagd. Ik heb er erg m'n best voor gedaan dus ik hoop echt dat ie word geaccepteerd =D Ik deed er een uur over om dat ding te maken O.o ='D
Dan heb je zeker nog niet gekeken Hij is, net als de onze geaccepteerd =D
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic vr dec 10, 2010 12:20 am
Hahaha >:]
Gister op school sprak ik een vriendin die ook aan rpgen doet, en toen liet ik haar deze site zien. Ze vond hem direct leuk. En nu heb ik ontdekt dat ze al een account aangemaakt heeft en weet ik precies wie zij is >:]
Doos, je kan je niet voor mij verbergen!
Vukatør Vilkas Leader of Lupus ♂
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 17-11-10 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic vr dec 10, 2010 2:03 am
whoehoe~~!! goedzo
Sorus [mijn puppyhond] vind het ook geweldig haha als ik op deze site zit legt hij zijn kop op et toetsenbord en gaan die oogjes van hot naar her echt lagge om te zien :p alleen wel jammer dat hij hier niet op kan
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic vr dec 10, 2010 7:24 am
Blyth schreef:
Gister op school sprak ik een vriendin die ook aan rpgen doet, en toen liet ik haar deze site zien. Ze vond hem direct leuk. En nu heb ik ontdekt dat ze al een account aangemaakt heeft en weet ik precies wie zij is >:]
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic vr dec 10, 2010 9:56 am
Evelia schreef:
Blyth schreef:
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic vr dec 10, 2010 4:03 pm
Blyth schreef:
Evelia schreef:
Blyth schreef:
Doos, je kan je niet voor mij verbergen!
Lol, wie zegt dat ik me voor jou wíl verbergen?
Geen idee
Omg, wij hebben ook echt precíes hetzelfde bij woonplaats xD
Pfff, waarom is de dummy niet :dummy: maar :jee:? D: Ik ben :dummy: gewend van DeviantART. xd
&&... Volgende week toetsweek!
Sahaiadar Leader of Leo ♂
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 19-11-10 Leeftijd : 31
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Re: 't Babbel'topic vr dec 10, 2010 4:14 pm
Waha dat is omdat ik die dummy op msn heb en de code voor die emoticon *jee is ;D En wist er voor op de site niet echt een andere code voor