Vaak zie je Avatar raten, Onderschrift raten en Profielplaatje raten. Ik dacht: Het is veel logischer die te combineren, en het Setje Raten te noemen.
De werking is simpel. Je zet de drie dingen op een rijtje, zie hieronder. Aangezien niet iedereen een profielplaatje heeft, of een onderschriftplaatje, rate je alleen hetgeen wat aanwezig is. Dus niet zeggen: Jij hebt geen profielplaatje, dus een 0.
Onderwerp: Re: Setje raten di dec 07, 2010 2:55 pm
Wow... O.o Dankjewel xD
Avatar: Een 8,6 Onderschrift: Een 8,9 Die lichtval is echt mooi =D Profielplaatje: Een 6... Je ziet niet zoveel van hem en wat ik vooral jammer vind *en waar ik altijd over zeur*: Geen randje. De sneeuw is verder wel leuk =D
Onderwerp: Re: Setje raten vr dec 10, 2010 9:22 am
Avatar: Randje irriteert mij op een of andere manier. Verder wel leuk. 7,5. Onderschrift: De o van Niko is niet goed leesbaar, de streep er onder is heel doelloos en het zit op een onlogische plek. Ik vind het plaatje bovendien wat aan de hoge kant. Ook delen van de tekst onderin zijn vrij onleesbaar. Zinnetje is.. wel oké.. Een 6. Profielplaatje: Wel een mooi plaatje, maar niks aan gedaan. 7.
Onderwerp: Re: Setje raten vr dec 10, 2010 9:53 am
[MopperDoos]
Avatar:Een 8,4 Ze is schattig en de lichtval is erg mooi, maar de vos lijkt wat te licht als je hem vergelijkt met de achtergrond =3 Onderschrift: Een 8,5 Omdat de naam een leuk lettertype heeft. Ik hou alleen meer van een ander soort randjes =3 Profielplaatje: Een 8,6 Ik lieft dat tekstje =D
Onderwerp: Re: Setje raten wo dec 22, 2010 8:40 am
Avatar: 8.5, had wel een contrastje op gemogen. Onderschrift, 9.5! Mooie blend, leuke texture. Die halve punt is voor het pixel font dat je hebt gebruikt. Profielplaatje: 7.. Beetje gewoontjes en ik vind de pixeltekst niet mooi geplaatst :l
Je kan goed fotograferen en ik vind je setje mooi =D
Kapono Leader of Jubatus ♂
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 21-12-10
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)
Onderwerp: Re: Setje raten wo dec 22, 2010 8:47 am
Dank je A (Ben Erin, als je mij niet kent dan ga ik me ernstig dingen afvragen... xD)
Avatar: een 8,8 Ik vind de poten nogal rood lijken. Onderschrift: Een 7. Ik vind een onderschriftplaatje leuker dan stamps, al zijn ze wel mooi. BTW, dat tekstje heb je ook bij Crush staan, zo ongeveer toch? xD Profielplaatje: 9. Zelfde verhaal over die poten, maar ik vind het font van je naam echt coowl!
Onderwerp: Re: Setje raten wo dec 22, 2010 10:06 am
Avatar: 8,5. Erg mooi, maar er is toch nog iets mee wat ik niet zo geweldig vind.. o: Onderschrift: 7,9. De blend is wel mooi, maar naar mijn smaak niet nodig. Bovendien is de font van het tekstje er onder een beetje vernôikt. D: Het tekstje daar weer onder is wel leukachtig. ='3 Profielplaatje: 7,7. Beetje simpel, weer die font en ik vind de plek waar de naam zit een beetje vreemd. Ik had het zelf anders gedaan.
Je setje is mooi, hoor. Ik ben gewoon kritisch. D:
Onderwerp: Re: Setje raten vr feb 11, 2011 8:14 am
Avatar: Een 8,2 Ik vind het een heel schattig vosje, maar voor mijn gevoel is het iets teveel een jonkie xD Onderschrift: Een 9. Die blik is echt vet coowl en die achtergrond past er goed bij =D Alleen is dat tekstje wat onleesbaar... Profielplaatje: Heb je niet zoals je al zei.
Onderwerp: Re: Setje raten ma feb 21, 2011 12:05 am
Avatar:8 past bij je leeftijd? Onderschrift: 7.7, ene cheetah lijkt wat ouder, maar niet zo'n probleem. Profielplaatje:8 zelfde als avatar, enkel gehele plaatje, en leuke tekst.