Canagan
dieren om op te jagen 11l7im8
dieren om op te jagen 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
dieren om op te jagen 11l7im8
dieren om op te jagen 459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerendieren om op te jagen 2ep0k1gInloggen

dieren om op te jagen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Vukatør Vilkas
Leader of Lupus ♂
Vukatør Vilkas

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 31

Vestri Fera
Geslacht: mannelijk
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Waterman (lucht)

dieren om op te jagen Empty
BerichtOnderwerp: dieren om op te jagen   dieren om op te jagen Icon_minitime1za dec 11, 2010 6:56 am

het viel mij op dat er best veel mensen [waaronder ik] op dieren jagen. Maar aangezien er zo nu en dan nog wat dieren bij komen leek het mij makkelijker dat er misschien een lijstje komt met dieren waar je op kunt jagen? dat die dieren dan ook niet bespeelbaar gaan worden. Zo heb ik al in topic's gelezen dat er op konijnen en herten gejaagd worden. Ik weet niet of het een goed idee is om dit lijst je te maken maar ik wil wel graag weten hoe jullie er over denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelia

Evelia

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk/♀
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Kreeft (water)

BerichtOnderwerp: Re: dieren om op te jagen   dieren om op te jagen Icon_minitime1za dec 11, 2010 10:20 am

Nee, hier ben ik het niet echt mee eens.
Ten eerste jagen alle roofdieren op verschillende prooien, en er zijn nu al nogal wat roofdieren. Moeten die zich dan beperken tot één prooi, omdat de rest bespeelbaar is?

En andersom lijkt het me ook niet zo handig..
Want, omdat er dus op hazen en herten gejaagd wordt, zou je die niet meer kunnen zijn als je dat heel graag wil? Natuurlijk, er is nu nog geen vraag naar deze dieren, maar wie weet komen er wel mensen die het heel graag willen. Dat kan dan niet meer omdat deze dieren als voedsel dienen.

Dat is ook weer iets. Deze dieren worden dan alleen als voedsel gezien, en niet als de slimme levensvormen die ze zijn geworden.

Maargoed, ik ben slechts één mens en ik heb ook nog eens weinig macht op deze site. Als de rest voor is mag je het wel invoeren. Ik zal er waarschijnlijk niet veel last van hebben, maar heb persoonlijk niet het gevoel dat dit de site goed zal doen. Voor anderen zal dit natuurlijk geheel anders zijn.
Sean

Sean

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 11-12-10
Leeftijd : 28

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk.
Herkomst: Tillhaelen
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Weegschaal (lucht)

BerichtOnderwerp: Re: dieren om op te jagen   dieren om op te jagen Icon_minitime1za dec 11, 2010 1:28 pm

Ik denk ook niet dat het echt heel erg nodig is.
Maar als anderen denken dat het handiger is, maakt het mij niet zoveel uit.
Heel veel verschil zal het niet geven, denk ik.
Sahaiadar
Leader of Leo ♂
Sahaiadar

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 19-11-10

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)

BerichtOnderwerp: Re: dieren om op te jagen   dieren om op te jagen Icon_minitime1za dec 11, 2010 4:01 pm

Het is leuk bedacht, maar ik denk dat we wat jagen betreft het gewoon vrij moeten laten. De reden is eigenlijk al door bovenstaanden vermeld :3
De dieren van de Fera in het Avalon van nu kunnen zich beperken tot het mensenvoedsel waarvan sommigen de bereiding ervan hebben overgenomen, bijvoorbeeld de dieren die een restaurant et cetera runnen die ooit van de mensen is geweest. Het kan natuurlijk ook minder vermenselijkt, door het jagen op prooien waar het dier dat je bespeelt oorspronkelijk ook op zou jagen - of dit nu al bestaande soorten hier in de RPG zijn of nog niet. Het is en blijven immers dieren =]
https://canagan.actieforum.com
Vukatør Vilkas
Leader of Lupus ♂
Vukatør Vilkas

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 17-11-10

Vestri Fera
Geslacht: mannelijk
Herkomst: U'Conodri
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Waterman (lucht)

BerichtOnderwerp: Re: dieren om op te jagen   dieren om op te jagen Icon_minitime1zo dec 12, 2010 3:13 am

Oke, ^^ het was ook maar een ideetje maar jullie hebben geleik ^^

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: dieren om op te jagen   dieren om op te jagen Icon_minitime1

dieren om op te jagen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Zakelijk :: Ideeën-
Ga naar: