Onderwerp: Re: Het Wens-spel wo dec 22, 2010 8:49 am
Dat vinden we dan ook wel, je wens is vervult. Helaas vind jij hem na ongeveer vijf dagen niet meer zo mooi en verander je hem, je krijgt ons luid protesterend op je af. We komen je huis in en moorden je uit, omdat je van setje verandert bent.
Ik wens dat Gast lief doet!
Kapono Leader of Jubatus ♂
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 21-12-10
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)
Onderwerp: Re: Het Wens-spel wo dec 22, 2010 8:55 am
Leuk, die usernamecode -.-
Gast doet superlief tegen je, maar jij besluit dat je hem/haar niet mag en je slaat hem/haar. Die is daar niet blij mee en slaat je het ziekenhuis in (A)
Ik wens dat ik inspiratie krijg een topic te openen =3
Onderwerp: Re: Het Wens-spel wo dec 22, 2010 8:59 am
Ik bespeur sarcasme.. Krijg je ook, maar dan is het zo lang dat niemand er wil posten.
Ik wens dat ik 45 kilo weeg.
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)
Onderwerp: Re: Het Wens-spel wo dec 22, 2010 9:10 am
Je weegt kort 45 kilo, maar dan staat Erin voor je deur en die beweert dat jij een ANOREXIAPATIENTJE bent en blijft net zo lang bij je wonen tot je weer netjes op gewicht bent =D
Onderwerp: Re: Het Wens-spel wo dec 22, 2010 9:57 am
Doowr komt ook op Canagan. Ze maakt een accountje en speelt één dag heel vrolijk mee. Dan wordt haar account gehackt en wordt ze verbannen en komt ze nooit meer terug. ô.o
Ik wens dat degene onder mij deze wens verpest. ='D
Sahaiadar Leader of Leo ♂
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 19-11-10 Leeftijd : 31
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Re: Het Wens-spel wo dec 22, 2010 1:42 pm
Zal ik doen.. maar.. IK KAN HET NIET Ik ben te vredelievig <3 sorry
Ik wens dat mijn toetsenbord eens een keer normaal meewerkt D;
Onderwerp: Re: Het Wens-spel do dec 23, 2010 2:40 pm
Net op dat moment dat jij een wens wensde stierf de hele mensheid uit en alle andere vormen van levende wezens, alleen jij bleef in je eentje over en je wens zult nooit vervuld worden... Mhoehaha
Onderwerp: Re: Het Wens-spel do dec 23, 2010 2:47 pm
Oké, krijg je. Een beker met warme chocolademelk verschijnt voor je neus en je begint gulzig te drinken. Het smaakt zo lekker dat je meteen verslaafd bent. je gaat op zoek naar net zo lekkere chocolademelk, maar kan het niet vinden. Je wordt er helemaal paranoïde van en beland uiteindelijk in het gesticht.
Ik wens een aangebakken koekje.
Onderwerp: Re: Het Wens-spel do dec 23, 2010 3:16 pm
Je koekje is zo aangebrand dat hij in poeder uiteenvalt in je hand. Eten is niet meer mogelijk >:]
Ik wens dat Jeffrey normaal tegen me gaat doen D: *hij stalkt me en begint steeds over seksdingen tegen mij D:*
Onderwerp: Re: Het Wens-spel vr dec 24, 2010 5:38 am
je wens komt uit. Je moet langer doorwerken. Maar door dat je langer werkt is het super hard gaan sneeuwen en er licht nu zo veel dat je niet meer naar huis kunt en dat je moet overnachten op je werk.