Verandering van de layout
Auteur Bericht Sahaiadar Leader of Leo ♂
Aantal berichten : 124Registratiedatum : 19-11-10Leeftijd : 31Vestri Fera Geslacht : Mannelijk Herkomst : Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht) : Leeuw (vuur) Onderwerp: Verandering van de layout za dec 18, 2010 9:26 pm De layout heeft wat kleine tijdelijke veranderingetjes ondergaan om in de winterse sfeer te blijven.
Iedereen alvast prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst!
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Nushka Leader of Ursus ♂
Aantal berichten : 22Registratiedatum : 05-12-10Leeftijd : 29Woonplaats : Energyblikje.Vestri Fera Geslacht : Man Herkomst : Dúnnach Sterrenbeeld (innerlijke kracht) : Steenbok (aarde) Onderwerp: Re: Verandering van de layout zo dec 19, 2010 12:08 pm Let it snow, let it snow ♫
Fijne kerstdagen & gelukkig nieuwjaar oook
Blyth
Aantal berichten : 57Registratiedatum : 05-12-10Leeftijd : 30Woonplaats : Grunn.Vestri Fera Geslacht : Reu Herkomst : Dúnnach Sterrenbeeld (innerlijke kracht) : Tweelingen (lucht) Onderwerp: Re: Verandering van de layout ma dec 20, 2010 5:09 am Prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar iedereen =D En de layout ziet er goed uit!
Sanzi
Aantal berichten : 43Registratiedatum : 06-12-10Leeftijd : 28Woonplaats : Banana Isle =DVestri Fera Geslacht : vrouw. Herkomst : Dúnnach. Sterrenbeeld (innerlijke kracht) : Maagd (aarde) Onderwerp: Re: Verandering van de layout ma dec 20, 2010 11:43 am Haaaappy New Yeaar
En een prettig prettig kerstfeest =D
Sahaiadar Leader of Leo ♂
Aantal berichten : 124Registratiedatum : 19-11-10Leeftijd : 31Vestri Fera Geslacht : Mannelijk Herkomst : Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht) : Leeuw (vuur) Onderwerp: Re: Verandering van de layout ma dec 20, 2010 2:29 pm Prettige kerstdagen allemaal
En van mij ook alvast een gelukkig nieuwjaar <3
Havalaña Source of Balance ♀
Aantal berichten : 50Registratiedatum : 26-11-10Leeftijd : 30Woonplaats : Achter je tuinhekjeVestri Fera Geslacht : Vrouwelijk Herkomst : Men zegt het Paradijs Sterrenbeeld (innerlijke kracht) : Onderwerp: Re: Verandering van de layout ma dec 20, 2010 2:31 pm MARRY NEW CHRISSEMUS etc.
Evelia
Aantal berichten : 81Registratiedatum : 09-12-10Leeftijd : 28Woonplaats : Grunn.Vestri Fera Geslacht : Vrouwelijk/♀ Herkomst : Tillhaelan Sterrenbeeld (innerlijke kracht) : Kreeft (water) Onderwerp: Re: Verandering van de layout di dec 21, 2010 11:07 am Leuk, die sneeuw x] Bij sommige sites zou het verpestend zijn maar hier is het dat zeker niet!
&& alvast a Merry Christmas and a healthy new year!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Verandering van de layout
Verandering van de layout