Canagan
Geen brein achter Ink!  11l7im8
Geen brein achter Ink!  459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Geen brein achter Ink!  11l7im8
Geen brein achter Ink!  459773fe716bbd032f9c77d
Canagan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenGeen brein achter Ink!  2ep0k1gInloggen

 

 Geen brein achter Ink!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ink

Ink


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Schorpioen (water)

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:39 pm

Breinloos persoon spreekt tot je. En dit persoontje heeft kennis gemaakt met twee mensen op Canagan. Dwaas 1 en Dwaas 2. Maar stiekem weten deze twee nog niet hoe ik heet en ik heet Abigail. Yay!
Wie op WolfStory [Romeo, Crush] of Monica High [Sawyer] zit kent mij hoogstwaarschijnlijk wel. Ik ben nu 14 jaartjes oud, ben op 2 november jarig geweest. Jarig zijn is leuk. *Excited!* Ik woon in Zuid-Holland, waar ik een paar vrienden heb en veel vijanden. Want ik maak niet zo graag vrienden, omdat ik uit ervaring weet dat dat nou niet echt hele loyale mensen zijn :3
Ik ben egoïstisch en wantrouwend, maar als je eenmaal vrienden met me bent kan ik erg loyaal zijn en een vriend voor het leven. Al moet je daar dan ook wel echt wat voor doen. Ik RPG nu al ruim een jaar en heb veel RPG's zien komen en gaan. Hopelijk blijft Canagan voor altijd bestaan. En dat rijmt. Dus het moet wel waar zijn.

--

Ik luister graag naar muziek in alle soorten en maten. Ik luister naar metal, klassiek, rap en pop. En meer. Maar ik weet niet zo snel alles te benoemen. Ik hou van All Time Low, DJ Earworm, Placebo, Rise Against, Tenacious D, DBSK, PlayRadioPlay!, Freezepop, Bullet for my Valentine, Kids of 88, Deep Purple, Coldplay, Ke$ha.. Zo kunnen we nog wel heel lang door gaan jongens Yay! Mijn lievelings liedjes op het moment zijn "Painting Flowers" [AllTimeLow], "Wax & Wire" [LochLomond], "Strawberry Swing" [ColdPlay], "Pure Morning" [Placebo], "Baby Boy" [DJBoonie] en Bread [CharlieMcDonald].
Ik heb een huisdier. Een kleine Jack Russell die nogal pietluttig is. Hij heet Dill! Yay! Ik had vroeger een kat die Roger heette. Die was helemaal zwart met een wit stukje onder zijn nek, maar die is overleden. Ook had ik vroeger 2 dwerghamsters. Indiana Jones & Winnie. Die zijn nu ook dood. :'D
Ik speel geen muziekinstrumenten, maar ik hou van mensen die het wel doen. Vooral van jongens die gitaar spelen. Want dat is lief. Tenzij ze heel dik zijn. Dan is het niet meer lief. Durr? Ik teken wel graag en dat doe ik dus ook van dag tot dag. Ik ben op DeviantArt te vinden onder de naam "TehDoubleRainbow" als je nieuwsgierig bent Yay!
Dat was het ongeveer wel. Vragen? PECH! Nee, nee, grapje. Stel ze dan maar. Dan beantwoord ik ze met een onverschillige houding.

xx Abii<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Havalaña
Source of Balance ♀
Havalaña


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Achter je tuinhekje

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk
Herkomst: Men zegt het Paradijs
Sterrenbeeld (innerlijke kracht):

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:45 pm

DWAAS1 MELD ZICH!
Welkoooom, hierbij. Yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ink

Ink


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Schorpioen (water)

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:52 pm

Nee jij bent Dwaas2! TOCH?! Durr?
And thenk youz. Hierbij. Yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Havalaña
Source of Balance ♀
Havalaña


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Achter je tuinhekje

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk
Herkomst: Men zegt het Paradijs
Sterrenbeeld (innerlijke kracht):

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:53 pm

Ooh, da's waar ook. Typen gaat soms lastig Ö. EXCUSES!
Dwaas2 meld zich :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahaiadar
Leader of Leo ♂
Sahaiadar


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 31

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn.
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:53 pm

JA DAT IS ZO MAAR ZE WIL WEER INTERESSANT ZIJN. Dx

Hurr.. *ziet alle bandnamen - kent de meerderheid niet ;D*
Nog gefeliciteerd mevroi Abigail :3
Verpoept laat, maar toch.
*graaft in uw hoofd*
*ziet een roze stukje ding*
Toch een brein! Yay!

Welkom op de site, voel u thuis en geliefd enzo :3
Vind uw Ink sexy <3
Humm. nog meer? OhJa
Houdt u aan de regels natuurlijk, maar doet u vast wel :3 hoop ik

Warme lebber
Dwaas de Eerste Bow
Terug naar boven Ga naar beneden
https://canagan.actieforum.com
Ink

Ink


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Schorpioen (water)

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:57 pm

Ik begon me al af te vragen waar mijn andere welkom bleef. Ik begon me eenzaam te voelen. Stiekem is Dwaas2 niet goed genoeg voor me ... Ik bedoel... Yay! !
Ik heb echt een obsessie met onbekende bands. Ik hou wel van Ke$ha en Lady GaGa en zo, maar.. Maar.. Placebo is zoveel beter D':
&'nd Ink is gewoon hartstikke sexy. En dat gaan jullie nog wel merken in de RPG. Alle vrouwtjes versieren. Al krijgt ie dan een klap van ze. :'D Want Hyena's zijn niet zo charmant Durr?

WOESH abi. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Havalaña
Source of Balance ♀
Havalaña


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Achter je tuinhekje

Vestri Fera
Geslacht: Vrouwelijk
Herkomst: Men zegt het Paradijs
Sterrenbeeld (innerlijke kracht):

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1di dec 21, 2010 2:59 pm

Sahaiadar is weer op slijm tocht merk ik :3. Ik zal de dweil maar weer klaar zetten, kan je daar straks mee aan de slag Dwaas.
Ach, ik onthoud nooit namen dus alles is altijd nieuw voor me. Wel leuk, word je altijd verrast Yay!

Dwaas de Tweede *voelt zich op de tweede rang gesteld, nog door zichzelf ook zúcht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Kapono
Leader of Jubatus ♂
Kapono


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 21-12-10

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1wo dec 22, 2010 7:39 am

Abiii =D Leuk dat jij ook op Canagan zit =D

Ik heb net een nieuw account aangemaakt, maar mijn hoofdaccount tot nu toe is Blyth.
A:Ken ik jou?
Ik:JAA D:
A:Wie ben jij dan? O.o
Ik: Erin Cool

Nya, ik ga er maar gewoon vanuit dat je je weg hier wel vindt ;D
Kuss Erin Yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ink

Ink


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Tillhaelan
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Schorpioen (water)

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1wo dec 22, 2010 8:45 am

Gezellig dat jij er ook bent Yay!
Erin is sexy. En dat weten jullie. En dat gaan jullie anders onthouden. Erin is gewoon cool. Ja toch Erin?

HELLO ERIN Hug
Terug naar boven Ga naar beneden
Kapono
Leader of Jubatus ♂
Kapono


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 21-12-10

Vestri Fera
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels
Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)

Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1wo dec 22, 2010 8:57 am

Uiteraard A Cool Wij zijn (samen met Sarah/Evelia) de sexiest mensjes op Canagan!
En je moet jezelf niet zo tekort doen schat ;D Jij bent ook cool! Zo cool dat je Coowl bent, met een w en een hoofdletter C!

Hug
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geen brein achter Ink!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen brein achter Ink!    Geen brein achter Ink!  Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geen brein achter Ink!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het 'mens' achter Evelia.
» De iets te weirde meid achter Quiron
» Dat ding-achtige-wezen-dinges achter Kato

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Canagan :: Algemeen :: Real Life-
Ga naar: