Onderwerp: Nieuwe Source Of Balance vr feb 25, 2011 4:45 am
Aangezien Havalaña ermee gestopt is, zitten we nu zonder Extinct-Soort. Misschien een idee om er een paar bij te doen? En zo ja, welke soorten?
Kapono Leader of Jubatus ♂
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 21-12-10
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Bélaghondor, maar spreekt ook Japans en Engels Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Boogschutter (vuur)
Onderwerp: Re: Nieuwe Source Of Balance vr feb 25, 2011 1:21 pm
Wat we kunnen doen is iedereen een voorstel laten doen van welk dier ze als Source of Balance zouden willen, en dat dat een enquete wordt =3 Dan kan iedereen zijn zegje doen, en zien we wel welke soort het wordt en later wie hem/haar dan mag spelen. Goed idee?
Kato
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 25-02-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?
Onderwerp: Re: Nieuwe Source Of Balance za feb 26, 2011 2:55 am
Knaagdieren, knaagdieren, knaagdieren!!!
Ow, pardon maar knaagdieren leken mij erg leuk (a)
Geen katachtige of hondachtige in ieder geval, die zijn er nu wel genoeg vind ik. Maar wat zwemmende dieren misschien? Al kan je daar niet zo veel mee in de stad... :S
Askari
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 23-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos onder de brug in Nw-Adam.
Onderwerp: Re: Nieuwe Source Of Balance ma feb 28, 2011 1:45 am
Ik zat er zo over na te denken en kwam er achter dat we eigenlijk alleen maar roofdieren hebben hier. Nou ja, ik reken kikkers maar even ook tot roofdieren... Knaagdieren moeten dus flink opassen om niet opgegeten te worden. (al zijn kikkers niet echt een bedreiging voor een konijn) Dus misschien kan je konijnen en euh... eekhoorns ofzo kan nemen?
Wat grotere grazers zijn ook leuk, herten, paarden en runderen bijvoorbeeld. Die heb ik ook nog niet gezien.
Askari
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 23-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos onder de brug in Nw-Adam.