Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 19-11-10 Leeftijd : 31
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Gewilde nieuwe soorten van de Fera do dec 09, 2010 8:45 am
Okeetjes Ik heb laatst een vraag gehad of een kikker bij de al bestaande soorten van de Fera mocht. En toen ben ik eens gaan nadenken. Jaja
Dus bij deze is er een nieuwe soort van de kikkers kiesbaar: de Anura. Moet nog even alles veranderen en stuff.
Ook heb ik nog een andere mededeling: zou je graag een diersoort willen spelen die nog niet op Canagan kiesbaar is, stel het voor! Variatie maakt het leutiger enzo. Al denk ik wel dat de zeven Fera Leiders behouden worden en er ook geen meer bijkomen, anders wordt het een onoverzichtelijke boel als we van iedere soort een Fera Leider hebben lijkt me. Dus.. ;3
Havalaña Source of Balance ♀
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 26-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Achter je tuinhekje
Vestri Fera Geslacht: Vrouwelijk Herkomst: Men zegt het Paradijs Sterrenbeeld (innerlijke kracht):
Onderwerp: Re: Gewilde nieuwe soorten van de Fera do dec 09, 2010 9:49 am
POTVER, Wáárom heb je dat goedgekeurd *zucht dieptreurig en kruipt in een hoekje*
Sahaiadar Leader of Leo ♂
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 19-11-10 Leeftijd : 31
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Re: Gewilde nieuwe soorten van de Fera do dec 09, 2010 9:50 am
Omdat mevroi Elodie u in kikkervorm wilde aanmaken
Havalaña Source of Balance ♀
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 26-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Achter je tuinhekje
Vestri Fera Geslacht: Vrouwelijk Herkomst: Men zegt het Paradijs Sterrenbeeld (innerlijke kracht):
Onderwerp: Re: Gewilde nieuwe soorten van de Fera do dec 09, 2010 9:51 am
Já, dat wist ik al. Maar wist niet dat ze het echt ging doen... *snif*
Vukatør Vilkas Leader of Lupus ♂
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 17-11-10 Leeftijd : 31