Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 19-11-10 Leeftijd : 31
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Kerst-activiteit za dec 18, 2010 10:24 pm
Nou allereerst iedereen alvast een prettige kerst toegewenst nogmaals ;D En omdat het bijna kerst is wilde ik de kerstsfeer ook in de RPG brengen met een activiteit of evenement. Zelf had ik iets van een groot kerstdiner in gedachten, maar als jullie ideeën hebben; brand maar los!
Laatst aangepast door Sahaiadar op ma dec 20, 2010 5:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Havalaña Source of Balance ♀
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 26-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Achter je tuinhekje
Vestri Fera Geslacht: Vrouwelijk Herkomst: Men zegt het Paradijs Sterrenbeeld (innerlijke kracht):
Onderwerp: Re: Kerst-activiteit zo dec 19, 2010 5:06 am
Onderwerp: Re: Kerst-activiteit ma dec 20, 2010 11:50 am
Jaah, leuk leuk! Sanzi meld zich ;D En dan met zo'n huge tafel jaah. Maar geen kalkoen da's zielig O.o
Sahaiadar Leader of Leo ♂
Vestri Fera Geslacht: Mannelijk Herkomst: Tillhaelan, spreekt als moedertaal echter Latijn. Sterrenbeeld (innerlijke kracht): Leeuw (vuur)
Onderwerp: Re: Kerst-activiteit ma dec 20, 2010 5:50 pm
x3 Ik heb een stelling geopend in de eerste post waar het kerstdiner gehouden moet worden. Ik had zo het idee dat de plaats die de meeste stemmen krijgt, dat de Fera Leider die over die plaats heerst het hoofd zal zijn van het kerstdiner. Die het zal organiseren en de meeste inspraak zal krijgen over hoe het eruit zal gaan zien enzo. Nu is het zo dat niet alle Fera Leiders nog bespeeld worden. Mocht er een plaats uitkomen waarvan de Fera Leider nog niet wordt bespeeld, kan er eventueel een stelling komen wie van de Fera Leiders het moet organiseren. Of ze zijn dan gewoon allemaal de organisatoren, mocht dat voorvallen. Kan ook nog
Aangezien een aantal al vakantie hebben en een aantal nog niet, wilde ik het komend weekend openen als dat voor de meeste uitkomt.
Onderwerp: Re: Kerst-activiteit di dec 21, 2010 4:39 am
Heey, dat kerstdiner lijkt me leuk. Misschien kun je afbeelding maken van een diner, en een forum openen, wat er allemaal te eten en te doen is. (spelletjes)
Voor een spelletje is nog wel wat leuks te bedenken. Bijvoorbeeld dat een sneeuwbal van de berg rolt en je erin terecht komt. Je kunt dan zelf verzinnen wat er gebeurt. Of een kersverhaal vertellen bij het diner, steeds vijf regels per lid ofzo.
Sahaiadar Leader of Leo ♂
Onderwerp: Re: Kerst-activiteit di dec 21, 2010 8:26 am
Ja, dat kan allemaal Spelletjes en activiteiten met veel beweging kunnen dan eventueel na het diner ;D
Onderwerp: Re: Kerst-activiteit di dec 21, 2010 11:10 am
De locatie maakt me echt helemaal niks uit xD
&& spelletjes ná het diner? Dan heb je je helemaal vol gepropt en moet je nog hyper doen? D: Lijkt me niet zo'n slim idee.. :')
Ik heb zelf niet echt veel ideeën, misschien dat je een tijdelijk subforum kan openen met een grote kerstboom ofzo, waar dan cadeautjes onder liggen. xD
OMG, DAN KRIJGT EVELIA EEN WII.
Askari
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 23-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos onder de brug in Nw-Adam.